BioShock Centrum

BioShock Centrum

BioShock 4 - A '60-as évekbeli Antarktikán játszódik?

2022. szeptember 06. - MastigiasHU

bioshock-centrum-bioshock-4-antarktika.jpg

Újabb nap, újabb pletyka a Bio4-ről: ezúttal arról olvashatunk, hogy Deathloop-szerű dizájnnal rendelkezik majd, és 2024 telén érkezhet - íme a részletek!

Gyors ismétlés - Mit tudunk eddig?

Biztosan csak annyit, hogy jön, készül, és a Cloud Chamber nevű fejlesztőcsapat dolgozik rajta. Ha minden igaz, már 2015-ben megkezdődtek a munkálatok, akkor még a Certain Affinity kapta a feladatot, és Parkside volt a játék kódneve. 

Mit vélünk tudni? 

Egy OopsLeaks nevű Twitter-fiók szerint BioShock Isolation lesz a címe, Unreal Engine 5 hajtja majd, nyílt világú, interaktív környezet vár ránk, ami a tetteink hatására változik. Két város lesz benne, egy felső és egy alsó, ezek lakói pedig nem ápolnak túl jó viszonyt egymással. 

A Cloud Chamber álláshirdetései megerősítik az Unreal Engine 5 tippet, a nyílt világot, valamint két különálló frakciót. Ezen felül valami nagy durranásra készülnek az MI-vel kapcsolatban, ami a történetmesélésbe tud illeszkedni - kíváncsian várjuk, mire gondolhatnak.

Mit tudhatunk?

A legújabb pletykák szerint a játék az 1960-as években játszódik majd az Antarktikán, az Aurora és Borealis  nevű ikervárosokban /igen, az Aurora Borealis jelentése amúgy az északi, azaz sarki fény/. A grafikai megjelenítés a Deathloopéhoz hasonlít.

Eredetileg idén év elején jelentették volna be, de közel 40 fejlesztő távozott (akkor ezért van ennyi álláshirdetésük?!), ezért a 2K úgy döntött, csak akkor mutatja be a játékot, ha már biztos megjelenési dátuma van.

A mostani infókat is egyébként OopsLeaks szolgáltatta, aki korábban nemcsak a játék létezéséről rántotta le a leplet, hanem az élőszereplős Netflix adaptációt is "megjósolta". Ő tegnap tett közzé egy "MINDEN AMIT TUDOK ÉS HALLOTTAM AZ ÚJ BIOSHOCKRÓL" című bejegyzést Twitteren.

A lényeg: nyílt világú móka, több befejezéssel, mellékküldetésekkel. Néhány ismerős karakter (vagy valamilyen alternatív verziójuk) visszatér. A játéktér nagyobb lesz minden eddigi BioShocknál. 

Ezeket saját értesüléseként közölte, viszont van pár olyan pletyka, amit még ő is fenntartásokkal kezelne:

  • A sztori menekültekre épít. Az új város/városok a Rapture-ből elmenekültek menedéke lett. 
  • A felső város Borealis, az alsó Aurora - előbbit szovjet hadifoglyok építették, akik utóbbiban élnek - a főhős is egy közülük.
  • Célunk egyesíteni a két várost.

 

Nektek hogy tetszenek a fenti elképzelések?

Az illusztrációt egyébként Griefgreen készítette, aki egy magyar művész, ide kattintva olvashatjátok vele interjúnkat.

A bejegyzés trackback címe:

https://bioshock.blog.hu/api/trackback/id/tr9817924963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása